SaRa
Administrator
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: ze wschodu
|
Wysłany: Śro 13:47, 31 Maj 2006 Temat postu: A oto wasze zasady, których musicie przestrzeać! |
|
|
Regulamin powstał po to, aby ułatwić życie wszystkim osobom korzystającym z forum. Nie ogranicza Waszej wolności, nie jest też głupim wymysłem. Jego przeczytanie (choć dla niektórych może wydawać się zbyt wielkim wysiłkiem) i zastosowanie się do tych prostych zasad może uchronić przed wieloma nieprzyjemnymi sytuacjami (konflikty z innymi użytkownikami, bany, ostrzeżenia, itp).
Konta na forum:
1. Użytkownik ma prawo do założenia jednego konta na naszym forum.
2. W przypadku posiadania dwóch i więcej kont na jednym IP, należy powiadomić administratora forum, którego z nich będzie się używało. Pozostałe zostaną usunięte.
Pisanie postów:
1. Każdy post musi być zgodny z "Zasadami ogólnymi", przedstawionymi na początku.
2. Jeśli chcesz coś dodać do swojego posta, użyj opcji "zmień". Dwa posty jednego użytkownika pisane pod rząd nie będą tolerowane (tylko w uzasadnionych przypadkach- należy wtedy podać wyjaśnienie); moderator/administrator połączy je, a ich autor poniesie odpowiednie konsekwencje.
3. W poście najważniejsza jest treść, więc staraj się pisać tak, aby inny użytkownicy mogli łatwo zrozumieć Twoją wypowiedź:
staraj się dbać o ortografię i gramatykę. Nie jest to wymagane, ale warto wcześniej sprawdzić tekst w Wordzie/z pomocą słownika ortograficznego. Forum będzie bardziej estetyczne, a Twoje wypowiedzi łatwiejsze do zrozumienia.
pisz raczej jednym kolorem (unikaj TEGO).
nie nadużywaj wykrzykników: jeśli nie musisz, nie pisz ich, poza tym: wystarczy jeden, a nie osiem.
nie pisz w TyM StYlU, to znacznie utrudnia czytanie.
pisząc posta, nie zastępuj literek znakami lub cyferkami, np: 4n!4.
4. Nie odbiegaj od tematu- takie posty będą kasowane, a ich autorzy poniosą odpowiednie konsekwencje. Dla przykładu: poszukaj właściwego miejsca na forum, by napisać o ulubionym zwierzątku lub załóż nowy temat. Post "Ja kocham kotki" w temacie "Gra się wyłącza" nie jest dobrym pomysłem.
5. Kiedy koniecznie chcesz napisać "taki temat już był", podaj też linka. Warto również wiedzieć, że jest to raczej rola modów/adminów. Jeśli nie założyłeś tematu, nie pisz postów: "zamknijcie to"- jeśli tak bardzo Ci przeszkadza, napisz prywatną wiadomość do moderatora/administratora.
6. Post musi wnosić cokolwiek do tematu... Jeśli chcesz napisać: "No właśnie", lepiej sobie daruj.
Zakładanie tematów:
1. Pamiętaj o tym, by przed założeniem tematu spróbować poszukać odpowiedzi samodzielnie- przeglądając tematy na forum, używając wyszukiwarki.
2. Jeśli nie znajdziesz podobnego tematu/odpowiedzi na swoje pytanie, możesz spokojnie założyć temat- należy jednak umieścić go w pasującym dziale.
3. Zadając jakieś pytanie, bądź kulturalny- nie pisz: "odpowiadać szybko!", bo to tylko zniechęci i zdenerwuje osoby, które mogłyby wypowiedzieć się w temacie. Jeśli ktoś udzieli Ci pomocy, podziękuj. To świadczy o Twojej kulturze. Gdy problem zostanie rozwiązany, możesz zwrócić się do moderatora lub administratora z prośbą o zamknięcie tematu.
Sygnatura:
1. Treść sygnatury powinna być zgodna z punktem drugim (2) Zasad Ogólnych.
2. Rozmiar sygnatury nie powinien przeszkadzać w wygodnym użytkowaniu forum (maksymalnie 6 linijek tekstu)
3. W sygnaturze nie umieszczaj obrazków w rozmiarze większym, niż 100 x 100 pikseli.
Emblemat/Avatar:
1. Emblemat/Avatar nie może być większy, niż 150 x 150 pikseli.
2. Emblemat/Avatar nie powinien być umieszczony na czyimś koncie/serwerze.
Kary:
1. Użytkownik, który nie stosuje się do zasad regulaminu/w jakiś sposób przeszkadza sprawnemu działaniu forum, np. wszczynając różnego rodzaju kłótnie, może zostać ukarany przez moderatora/administratora banem lub ostrzeżeniem.
Regulamin:
Regulamin obowiązuje od 1 czerwca 2006. Może też ulec zmianie. Jeśli masz jakieś propozycje dotyczące Regulaminu, wyślij prywatną wiadomość do aministratora czyli mnie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|